BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 14, 2008

Salam Hari Raya Aidilfitri

Salam Hari Raya Aidilfitri buat semua yang mengenali diri ini. Mungkin sedikit terlewat tetapi tidak salah rasanya kerana kita masih lagi berada di bulan Syawal. Aidilfitri tahun ini sememangnya bermakna bagi diri saya, bukan sahaja dapat balik beraya di Kelantan tetapi kesemua 5 beradik dapat bersama-sama merayakan Aidilfitri kali ini. Namun sedikit terkilan dan sedih kerana kak Fae (my lovely sis in law) terpaksa menyambut hari raya seorang diri di Manchester(sabaw ek k'Fae) :) Selamat Hari Raya AidilFitri sekali lagi saya ucapkan dan mohon maaf jika ada salah dan silap. Mohon maaf jua jika ada kekurangan dalam blog saya yang teramatlah simple ini. Terima kasih kerana masih lagi setia mengunjungi blog saya. InsyaAllah jika ada kelapangan, saya akan upgrade kan lagi blog saya ini. Salam.


1 comments:

Anonymous said...

even though is already late to say this..
salam eid mubarak..
better late than never...hehe:)
all the best..:)