BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 18, 2009

Rush Hour

Salam to all my friends and family. Syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah dan kurnianya (ayat skema..hehe) dapat saya bergelar graduan pada 13hb Oktober yang lepas. Maka teramatlah gembira, senang hati dan juga tidak senang hati (entah kenapa) selepas mendapat sijil dan transkrip. Namun saya sangat-sangatlah bersyukur sekali lagi sambil hati masih menuturkan 'unbelievable'. 17hb Oktober iaitu malam tadi saya selamat sampai di rumah ditemani bonda dan ayahanda yang disayangi dan dikasihi. Jambangan bunya yang ayahanda kasi pun dah layu(sudah aku jemur bagi kering kat luar). Namun hari ini- 18hb Oktober saya terpaksa berkejar ke Setiu, Terengganu untuk mengikuti on-site training selama 2 bulan. Maka salam 'busy' buat seketika dari saya. Salamxx.

0 comments: